Friday, May 20, 2011

Penat Lahh .

Hushhh , sambil megelap peluh dekat dahi . Heehee , pengotor betul aku nii kann ? Baru selesai mengikut Tuto Kak Lyssa tadii , gempak geela blog die . Banyak sangat sangat tuto die , nak komen tapi intenet selalu jee lambat . Tapi terima kasih ye Kak Lyssa . Banyak sangat tip tip yang bergune ! Tapi blog aku ponn belum selesai lagii . Still nak memperbaiki blog . Kalau agak selekeh aku punye blog ni , mintak maaf lahh ye . Tak di sengajekann okay !

Masih dalam proses mencari tuto yang menarik . Tapi lagi 2 tahun dari sekarang , insyaallah aku akan membuat tuto aku sendiri . Kalau ade rezeki lahh . Hahah , merepek aku nii . Aku harap kaurang semue tak sakit mate tengok blog aku nii . Heeheee :D Lagi ponn nak PMR , kene fokus betul betul dekat pelajaran . Tapi nak perikse ni lahh , otak nak online je ! Susah betul . Tadi baru perikse PPT , kertas BM2 . Manyak susah ouhh . Sampai 2 3 kertas aku koyak . Nasib baik ade mase lagi . Okayy , got to go bloggie ! Enjoy okayy dengan blog aku nii :)
annyong , chingu-ahh !

No comments: